generated by sloganizer.net

9. desember 2011

♥ 9 ♥ Ginger bread give away


My blog just turned three years, it's soon Christmas, and an advent calendar should have some gifts, shouldn't it?

So, I'm doing a give away: Make a comment here, or on my facebook page, and you can win the ginger bread hat, a small ginger bread scarf, or a pair of mittens. Please tell me if you only want to join for one or two of the gifts. There's only one chance of winning for each person. You can comment till the 22nd of December, winners will be drawn on the 23rd, and announced on Christmas Eve.

Advent calendar - Christmas eve

14 kommentarer:

Flowermouse Design ❀ Lone sa...

I´m first I´m first. Yes yes yes. Thank you for a fantastic giveaway. I´m in for both - I mean this is just such wonderful things. And handmade is best!!!!

marguerite sa...

I am the second! Anything from you would be grateful, since I was not able to be your test knitter this time. I did explain it by e-mail (do you still have the same e-mail address ?) I am so happy to have met you on the computer as you introduced all the knitting blogs to me. Happy knitting, Christmas and anniversary.

Vibekes lille ullne sa...

Her er jeg helt klart med. Flotte premier! Krysser fingrene og gratulerer med tre års blogging! :)

Berit sa...

Selvfølgelig er jeg med. Så flotte giveaways. Både votter og luen er helt supre. Ha en flott helg

reSIRIkulert sa...

Lovely give away! ;o)

Cattinka sa...

Your giveaway prices are all very nice, it would be an honor to win each of them.
KATRIN W.

Unknown sa...

super dupert :) Jeg kler meg gjerne opp med pepperkakemenn..

knitnetty sa...

Oi så fine premier! Jeg er veldig gjerne med på å prøve vinne den fine luen og fine vottene.
He en fin kveld, denne tredje søndag i advent :)

Silkesauen sa...

Kven kan seie nei til strikka pepparkaker? Eg er med! Og eg ynskjer meg vottane. Då får dei i tilfelle vere med i neste års adventskalender: Eg har nemleg laga kalender av 24 ulike vottar på ei snor :-)

Linn sa...

Jeg er gjerne med og konkurerer - synes de pepperkake tingene er saa fine :)

Linn

nragnhild sa...

Oi, superfine premier! Jeg er med! :)

Kom innom her for jeg tenkte jeg skulle høre med deg om du syns det er greit om jeg strikker L.I.K.-lue og donerer til publikumsspilleren? (Har ingen konkret plan om å gjøre det enda, har bare tenkt på det ei stund at jeg ville høre med deg!)

Er innom bloggen din med ujevne mellomrom - hyggelig å lese hos folk i "nærområdet" :) Ha en koselig adventstid!! :)

sosarahsew sa...

I just discovered your blog. There are so many neat ideas here I will definitely become a follower. All your gingerbread ideas are making me hungry... and eager to do some knitting. Congratulations on your blogging milestone and thanks for the chance to win!

garnlek sa...

Nu först hittade jag knappen för kommentarer. Det är självklart att jag vill vara med i utlottningen av dina fina julgåvor. Både vantarna o mössan är åtråvärda.

tokeberry sa...

Lovely! Happy Holidays everyone.

Related Posts with Thumbnails